top of page

Best of "DIVA Tour"


22 stycznia odbył się ostatni koncert z cyklu Finałowej Trasy Koncertowej Maryli Rodowicz "DIVA Tour". To były niezwykłe i kolorowe widowiska! Maryla pokazała, że ciągle jest w formie, nie zwalnia i potrafi zaskakiwać. Czym? wspaniałym repertuarem, głosem, wieloma stylizacjami podczas jednego występu, tańcem i doskonałym kontaktem z publicznością. To dla mnie bardzo ważna trasa, przy której brałem udział jako oficjalny fotograf uwieczniając na zdjęciach muzyczne show Maryli oraz całe zaplecze produkcyjne.

Co najważniejsze - była to moja pierwsza regularna współpraca z agencją UNION, która jako producent trasy zaufała mi i otoczyła opieką. Przygotowania do koncertów jak i same koncerty zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Widziałem "od kuchni" całą produkcję "DIVY" i spotkałem wielu wspaniałych ludzi. Dzięki tej współpracy poznałem również Marylę Rodowicz, której podziw dla moich prac zapamiętam na zawsze. Dziękuję Sylwii Aliaj, Katarzynie Bogdańskiej i Samuelowi Bubienko za zaufanie i dobre słowa. Mam nadzieję, że do zobaczenia! B.

Poniżej wybrałem moje ulubione kadry z trasy DIVA TOUR

66 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

CAYRA

bottom of page