top of page

CAYRA

W związku z tym, że udaje mi się pracować w barwnymi i ciekawymi osobami postanowiłem, że będę opisywał na blogu moje spotkania z Nimi oraz ZDJĘCIA, które powstają w ramach naszej współpracy. Dziś przedstawię Wam kobietę, od której nie można oderwać wzroku, nie można się z Nią nudzić i nie można odmówić Jej wielu talentów!

Pierwszy raz zobaczyłem Cayrę w jednej ze stacji muzycznej. To był teledysk "Talk To Me" zespołu GROOVEBUSTERZ, w którym wokalistka śpiewa od kilkunastu lat. W klipie Cayra występuje na przemian jako blondynka i brunetka uwodząc swoimi kocimi ruchami i zalotnym spojrzeniem odbiorcę. Taki obraz mam w pamięci do dziś . Muzyka klubowa była w latach 2007-2009 szalenie popularna w naszym kraju. Groovebusterz był nominowany do wielu muzycznych nagród, m.in. do "Zespołu Roku" w plebiscycie ESKI. Edyta (bo tak ma na imię Cayra) współpracowała również ze środowiskiem hip hopowym czego owocem jest duet z raperem TEKĄ.

Przyznam szczerze, że od zawsze chciałem poznać tę wokalistkę, bo nie dość, że intrygowała mnie jako artystka, to jeszcze wydawała się bardzo sympatyczną i otwartą osobą.

Udało mi się to kilka lat temu przy okazji promocji książki mojej dobrej znajomej :) Cayra dostała moją wizytówkę i ... za kilka tygodni zadzwoniła!


Spotkaliśmy się na planie Jej solowego teledysku do piosenki "Ulotni". Tam udało nam się zrealizować kilka ciekawych kadrów, które możecie oglądać poniżej.


Potem przyszedł czas na "Fanaberię" - utwór, który w dość zabawny sposób pokazuje Kobietę - Wampa uwodzącą swojego odbiorcę w TV.


Nareszcie przyszedł też moment na zdjęcia z planu dwóch klipów Groovebusterz do piosenek "W rytmie serca" oraz "Na miłość przyjdzie czas".


Niedługo po tym zrealizowaliśmy u mnie w domu sesję zdjęciową.


Latem 2019 roku Cayra wystąpiła m.in. na Festiwalu w Ryjewie u boku JAMROSE - założyciela grupy TOP ONE, prekursora rapu i muzyki techno w Polsce.



Cayra nie zwalniając tempa wygrała pierwszą edycję kulinarnego show NAJGORSZY KUCHARZ i nagrała teledysk "Ostatnie odliczanie", gdzie na plan udaliśmy się w okolice Zielonej Góry. To była niezwykle ciekawa i zabawna dwu dniowa wycieczka ;) (teledysk ma już kilka milionów wyświetleń na YouTUBE !)


Teraz przyszedł czas na to, żeby Edyta pokazała szerszej publiczności swój talent wokalny. Wpadliśmy na pomysł zrobienia mini-klipu ze studia nagraniowego, gdzie Cayra nagrywała akustyczną wersję piosenki "Listen To Your Heart" zespołu Roxette. Ja w końcu stanąłem za kamerą ;) Nie wiele się przy tym napracowałem, ale najważniejsze było pokazanie wokalistki w innej niż dotąd odsłonie.

EDI - życzę sobie i Tobie dalszej wspólnej współpracy. Wielu zdjęć i nagrań!

B.

36 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page